disp Styling Cream fönkräm – NY favorit

Jag älskar min nya disp fönkräm, passade perfekt till mitt hår som fönas regelbundet. När det gäller fönkräm så är det jätte viktigt att krämen tynger inte ner håret så att håret ser platt och smutsigt ut. Mitt hår ser fräscht och rent ut efter  krämen om man inte överdoserar så klart. Tämjade även flygigt hår. Lätt att fördela i håret, doften är behaglig och krämen ger lagom med glans. Men det bästa av allt är att håret behåller volymen och det är inte ofta man kan göra om man har stylingsprodukter i håret.

Den ska även skydda håret mot värme men tyvärr kan inte jag uttala mig om det än eftersom det krävs minst 4 månader för mig för att dra sådana slutsatser. Kan användes på torrt eller handdukstorkat hår men jag föredrar på handdukstorkat hår.

Även parabenfri.

Finns att köpa på Eleven.se och hos de flesta frisörer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0