Måndag.

Hej på er alla där ute! har inte kunnat blogga så mycket för att har fullt upp med skolan men ska börja blogga mer.
Ska fixa lite grejer om gymnasium skolor kolla lite extra och sen kolla in för gymnasium mässan som är nästa vecka, någon som ska åka ditt? :)
jag kommer åka ditt den 25 nov med min skola, hoppas det blir kul och kanske träffar Sheila då. Mässan är så himla stor hoppas bara jag kommer rätt hahaah, jag vill ju börja helst i ST:eriks eller Enskede gård (frisörlinjen) det ska bli så kul!
idag så har jag bara varit i skolan det var ganska lugnt fick tillbaka mitt NO prov resultat de var faktiskt bra blev nöjd tummen upp för det (Y) slutade idag runt 14:40 kommer inte ihåg exakt. Gick hem direkt lämnade mina grejer sen så gick jag och jobbade kom hem helt trött och frusen. De har blivit jättekallt nu och det gillar jag inte :/ jag älskar bara sommaren de såå skönt väder då! men ska äta lite nu kanske bloggaar senare om jag har tid.
sommaren 2010 <3 saknar !

Kommentarer
Postat av: anna

sv: tack så jätte mycket :D!!!



hur är de?

2011-11-14 @ 21:52:39
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Julia . www.dearlittleme.blogg.se

Nice blogg ;)

2011-11-14 @ 22:40:55
URL: http://dearlittleme.blogg.se/
Postat av: Bala

Snyggaste Canan!!

Så sexig <3

2011-11-19 @ 17:19:15
URL: http://:)
Postat av: bala <3

Kattigg!!

2011-11-26 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0