svara på tal :)

Evelina bieber <3 om Bjuder på en tung låt :)):
fiin blogg!

jag vill ställa två frågor, varför ville ni dela blogg tillsammans
och kan inte ni ta kort tillsammans :)
Svar: Tack så mycket tjejen!
vad kul fråga på! för att jag frågade Sheila om hon ville starta en blogg med mig
för att jag var sugen på att blogga igen har haft mycket bloggar innan men sen så
sluta jag blogga. Och då fråga jag Sheila om hon ville då sa hon okej och då
börja vi blogga ;)
Aa vist! Här en bild på mig Paow (bloggare) och Sheila :)
men vi kan försöka ta nya bilder, Tack :)

Kommentarer
Postat av: lena

Tjusig blogg ni har :')

2011-11-13 @ 18:19:01
URL: http://leeenaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0